نشست‌های مجازی روشنگری بسیجیان دلیجان

به مناسبت هفته بسیج نشست‌های غیر حضوری روشنگری بسیج دلیجان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار مهدی نباتی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دلیجان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از برگزاری نشست‌های غیر حضوری روشنگری بسیجیان این شهرستان در فضای مجازی به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

سرهنگ نباتی افزود: در تدوین برنامه‌های هفته بسیج شهرستان دلیجان تلاش برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و اقشار ضعیف جامعه ومبارزه با ویروس کرونا بیشتر مورد توجه قرارگرفته است.

او اضافه کرد: هفته بسیج بهترین زمان برای به تصویر کشیدن نقش بسیج در پیشرفت کشور است تا الگوی مدیریتی موفق بسیج در تمام لایه‌های مدیریتی کشور ظهور و بروز پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دلیجان با اشاره به برگزاری ۴۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان مهم‌ترین عناوین برنامه‌های هفته بسیج دلیجان را برشمرد.

او ادامه داد: برگزاری اردوی خدمت‌رسانی در منطقه‌ی اردهال، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام و نشست‌های غیر حضوری روشنگری درفضای مجازی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به مدت یک هفته در دلیجان برگزار خواهد شد.

سرهنگ نباتی اظهار کرد: در طول عمر بابرکت شجره طیبه بسیج، این نهاد مقدس مردمی همواره مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است و با اقدامات و فعالیت‌های خود مسیر حرکت ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی را هموار کرده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.