افزون‌بر۷ هزار تن کالای اساسی در سیستان‌وبلوچستان در حال توزیع است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۷ هزار و ۱۰۰ تن کالای اساسی شامل روغن، برنج، شکر و مرغ به منظور حمایت از مردم و تنظیم بازار در این استان در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمد رفیع سلطانزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: روند توزیع این اقلام اساسی در ۸۰ نقطه در زاهدان و در سایر شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان نیز طبق اطلاع رسانی‌های انجام شده به مردم این ستان همچنان ادامه دارد.

او بیان کرد: در انجام طرح توزیع اقلام اساسی گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اصناف نیز برقرار بوده و تمامی فرآیند توزیع اقلام اساسی تحت نظارت بازرسان انجام می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: مردم می‌توانند گزارشات خود را در مورد تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبار‌های بی‌نام نشان از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ ستادخبری سازمان در طول شبانه‌روز (ازساعت ۶صبح تا۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ پاسخگویی اپراتور واز ساعت ۱۹ به بعد از طریق تلفن پیام‌گیر و یا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری به‌صورت حضوری و کتبی ارائه کنند.

او ادامه داد: پس از گرفتن گزارش، بازرسان سازمان سریعا اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش (متخلف – غیرمتخلف) کرده که پس از آن در تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

سلطانزاده تصریح کرد: مردم از طریق پورتال سازمان به آدرس cppo.mimt.gov.ir گزارشات خود را ثبت کنند که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از سوی بازرسان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار