وسوسه عجیب دزد با ورود به پیتزافروشی!

اقدام عجیب دزدی که وارد پیتزافروشی شده بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس شهر فولرتون واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا به تازگی ویدئویی عجیب و غیرمعمول از سرقت در یک پیتزافروشی را منتشر کرده است. در این ویدئوی یک دزد پس از ورود به این پیتزافروشی و قبل از انجام سرقت برای خود یک پیتزا آماده می‌کند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است نشان می‌دهد این دزد با ورود به پیتزافروشی ابتدا یک پیتزا برای خود آماده کرده و سپس اقدام به سرقت خودروی پیک پیتزافروشی می‌کند.


بیشتر بخوانید


پلیس این ویدئو را با توضیح کوتاهی در اینستاگرام منتشر و از شناسایی و دستگیری سارق خبر داد. در توضیح این ویدئو آمده است: «خب در این ویدئو با یک دزد پیتزافروشی آشنا شوید. صبح روز یکشنبه یک پیتزافروشی مورد دستبرد قرار گرفت.

این دزد خودروی پیک پیتزافروشی را به سرقت برد، اما قبل از انجام سرقت نتوانست در مقابل وسوسه خوردن پیتزا مقاومت کند. او ابتدا یک پیتزا برای خود آماده کرد و سپس خودرو را سرقت کرد. او شناسایی پیدا و دستگیر شده است. نیاز به توضیح نیست که در زندان غذای مورد علاقه وی سرو نمی‌شود.»

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام تاکنون بیش از ۲۰۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «احتمالا می‌دانست دستگیر خواهد شد، پس خواست برای آخرین بار و قبل از رفتن به زندان غذای مورد علاقه اش را از دست ندهد!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار