اجرای ۲۸ طرح خیر ساز در کهگیلویه وبویراحمد

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۸ طرح خیر ساز در استان ساخته و یا در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کیان دهراب پور رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجمع خیرین سلامت استان به عنوان مهمترین و فراگیرترین نهاد غیر دولتی کمک کار عرصه سلامت از سال ۱۳۸۹ برای سازماندهی و جذب کمکهای نقدی و غیر نقدی خیران در عرصه بهداشت و درمان استان تشکیل شد.

دهراب پور با بیان اینکه تاکنون ۱۷ طرح خیر ساز در استان احداث شده افزود: مرکز جامع خدمات سلامت مادوان شهرستان بویراحمد، کریک شهرستان دنا، مرحوم بازی پور بوستان شهرستان باشت، مرحوم شکیبایی شهرستان گچساران و قلعه دختر شهرستان کهگیلویه از جمله این طرح ها بود.

او بیان کرد: همچنین خانه بهداشت حیدرآباد لوداب، کلینیک تخصصی باشت، تکمیل اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و چند پایگاه اورژانس جاده ای نیز از جمله طرح های مجمع خیران سلامت استان است.

دهراب پور با بیان اینکه ۱۱ طرح نیز در حال احداث و تکمیل بوده که برخی از آنها تا پایان سال تکمیل و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت گفت: خانه بهداشت کاکان و همراه سرای بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج از جمله این طرح ها است.

او افزود: کلینیک دندانپزشکی گچساران، همراه سرای بیمارستان بی بی حکیمه، پایگاه سلامت شهر سوق، مرکز بیماران خاص یاسوج، مرکز پزشکی هسته ای مرکز استان هم از جمله طرهای در حال ساخت این مجمع است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان گفت: تاکنون برای این طرح ها و خرید بعضی از تجهیزات مرتبط بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال از کمک های نقدی خیران هزینه شده است.

دهراب پور افزود: در رابطه با پیشگیری و درمان کرونا هم از ابتدای اسفند ۹۸ بعضی تجهیزات از سوی مجمع خریداری و در اختیار بعضی از مراکز درمانی قرار گرفت.

او بیان کرد: در برنامه کمک های مومنانه هم تنها در یک مورد حدود ۵۰۰ بسته بهداشتی در اختیار خانواده های بیماران سرطانی قرار گرفت.

دهراب پور گفت: شماره حسابی به رقم ۵۸۹۴۶۳۱۵۰۰۱۴۰۰۱۷ به نام مشارکتهای مردمی خیرین سلامت به منظور جمع آوری کمک های نقدی خیران در نظر گرفته شده که خیران می توانند از این طریق کمک های خود را اهدا کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.