سرمربی نام آشنای فوتسال در آستانه هدایت مس سونگون

یکی از سرمربیان نام آشنای فوتسال در آستانه هدایت تیم مس سونگون برای مسابقات فصل بعد لیگ برتر قرار گرفته است.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون قهرمان ۳ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر این روز‌ها در وضعیت چندان خوبی قرار ندارد و بازیکنان این تیم به خاطر مشخص نبودن شروع تمرینات سردرگم هستند. همچنین از باشگاه مس سونگون خبر رسیده که علیرضا افضل (سرمربی فصل گذشته مس سونگون) به علت محرومیت از تمامی فعالیت‌های ورزشی قرار است فصل بعد به عنوان مدیر فنی در تیم مس سونگون فعالیت کند و آن طور که گفته می‌شود، محمدرضا کافی مدیرعامل جدید این باشگاه این روز‌ها به شدت دنبال آن است تا هر چه زوتر یک سرمربی جدیدی را برای این تیم انتخاب کند.


بیشتر بخوانید


از مهرداد جابری (سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر)، حمید بیغم (سرمربی فصل گذشته گیتی پسند اصفهان) و حتی محسن خبیری (سرمربی فصل گذشته شاهین کرمانشاه)  به عنوان گزینه‌هایی یاد می‌شود که باشگاه مس سونگون در روز‌های گذشته با برخی از آن‌ها مذاکراتی را داشته تا در نهایت بتواند یک نفر را به عنوان سرمربی برای این تیم انتخاب کند. جابری فصل گذشته هدایت تیم هایپرشهر شاهین شهر را بر عهده داشت و توانست نتایج خوبی را با این تیم کسب کند. بیغم هم فصل گذشته در تیم گیتی پسند حضور داشت و موفق شد همراه این تیم به مقام نائب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر برسد. خبیری نیز فصل گذشته در شاهین کرمانشاه بود، اما نتوانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و به نظر می‌رسد نسبت به ۲ گزینه دیگر شانس کمتری برای نشستن بر روی نمیکت مس را داشته باشد.

همچنین با توجه به اینکه حمید بیغم در سال‌های ۹۶ و ۹۷ همزمان با مدیریت محمد رضا کافی موفق شده بود به همراه مس سونگون در مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند و از همین رو ارتباط بسیار خوبی با کافی دارد، به همین دلیل شنیده می‌شود اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال بسیار زیاد فصل بعد، بیغم برای دومین بار بر روی نمیکت تیم مس سونگون خواهد نشست.

به هر حال باید منتظر ماند و دید در روز‌های آینده چه سرنوشتی برای مس سونگون به وجود می‌آید و چه کسی به عنوان سرمربی بر روی نمیکت این تیم خواهد نشست.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین شهر و ایمان سبز شیراز همگروه شده است و در نخستین مسابقه خود باید به مصاف تیم قدرتمند سن ایچ ساوه برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار