تردد شبانه خودرو‌ها چگونه امکان پذیر است؟

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی بیماری کرونا گفت: اصناف با هماهنگی فرمانداری‌ها لیست پلاک‌های خودروی افراد مشاغل یک را برای تردد شبانه اعلام کنند.

عباس تقی زاده، رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی بیماری کرونا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اشاره به طرحی که به عنوان مدیریت هوشمند محدودیت‌های تردد باتوجه وضعیت ویروس کرونا از اول آذر در استان کرمان ابلاغ شده است، گفت: بعضی از گروه‌های شغلی دسته یک در کشور و استان در مناطق دارای وضعیت قرمز، مشمول طرح تردد شبانه نمی‌شوند و اگر غیر از این گروه، خودرو‌هایی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح تردد داشته باشند، مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومان می‌شوند.

او درخصوص این طرح افزود: برای رفع مشکل تردد گروه‌های شغلی یک که ناچار به ترددشبانه هستند، اختیار به فرمانداری‌ها داده شده است و استانداری کرمان هم از فرمانداران خواسته است تعیین وضعیت کرده و مشکل مردم را حل کنند.

تقی زاده با بیان اینکه این گروه‌های شغلی می‌توانند با همکاری فرمانداری‌ها مشکل خود را برطرف کنند، تصریح کرد: الزامی به حضور افراد در فرمانداری‌ها وجود ندارد.

او افزود: صنف هر رده شغلی می‌تواند با فرمانداری‌های سراسر استان هماهنگ شود و آن‌ها موارد را مشخص کنند و به توافق برسند و پلاک‌خودرو‌های اضطراری را به فرمانداری‌ها اعلام و با تایید فرماندار و هماهنگی با دستگاه قضایی این پلاک خودرو‌ها مشمول جریمه نمی‌شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار