رئیس بسیج سازندگی کشور در اراک خبر داد؛

افتتاح بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ طرح محرومیت زدایی در کشور

سردار زهرایی گفت: به مناسبت هفته بسیج ۲ هزار و ۷۰۰ طرح محرومیت زدایی در کشور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور در حاشیه افتتاح ۱۸۱ پروژه عمرانی محرومیت زدایی استان مرکزی در اراک گفت:  ۲ هزار و ۷۰۰ طرح محرومیت زدایی در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد.

سردار محمد زهرایی افزود: این طرح‌ها به مناسبت هفته مبارک بسیج ۵ آذر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه قالب این پروژه‌ها در مناطق روستایی و مناطق محروم حاشیه شهر‌ها است اضافه کرد: یکی از ماموریت‌های سازمان بسیج سازندگی کمک به دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی کوچک و زودبازده است.

هدفگذاری بیش از ۱۰ هزار طرح محرومیت زدایی در کشور

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: امسال ۱۰ هزار و ۲۳۳ پروژه محرومیت‌زدایی در برنامه و سازندگی استان‌ها قرار گرفت که از این تعداد ۴ هزار و ۹۰۰ تا از پروژه‌ها در ۱۰ مرداد و ۱۵ مهر افتتاح شد.

او با اشاره به اینکه در استان‌ها طرح‌های خاص و به صورت موضوعی افتتاح می‌شوند ادامه داد: امروز در استان مرکزی طرح‌هایی جنس آبرسانی، قنات کانال کشی که مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی است را بهره برداری کردیم.

سردار زهرایی تصریح کرد: درهمین راستا ۱۸۱ طرح محرومیت زدایی جهاد کشاورزی در زمینه آبرسانی در استان مرکزی افتتاح شد، طرح‌های فرهنگی ورزشی در یک استان، راه و پل در یک استان، مسکن محرومین در یک استان و هر استان با یک موضع افتتاح طرح خواهد داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.