کشف ۴۲ رأس گوسفند قاچاق در بشرویه

فرمانده انتظامی بشرویه از کشف ۴۲ رأس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مریمی فرمانده انتظامی بشرویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران پاسگاه انتظامی شهرستان بشرویه هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار احشام مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۴۲ رأس گوسفند فاقد هر گونه مجوز حمل کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق ۸۴۰ میلیون ریال است.

سرهنگ مریمی با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: اجرای این گونه طرح‌ها یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی مبارزه با قاچاق کالا محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

محموله مواد مخدر با هوشیاری پلیس به مقصد نرسید

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی نهبندان گفت: ماموران انتظامی ایست سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۹۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل آن جاساز شده بود کشف کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این رابطه اتوبوس توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نهبندان ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.