وزیر ارتباطات:

تا پایان سال همه روستا‌های کردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

آذری جهرمی با انتشار پستی در اینستاگرام از اتصال روستا‌های کردستان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت خبر داد.

تا پایان سال همه روستا‌های کردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال روستاهای کردستان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت خبر داد.  جهرمی در پستی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت:

"۷۲درصد روستا‌های کردستان به شبکه‌ ملی اطلاعات و اینترنت متصلند، ۲۸درصد هم در دست اقدام.

تا حدود یکسال پیش وضع ارتباطات در کردستان قابل قبول نبود، تلاش زیادی کردیم تا نیاز مردم رو برآورده کنیم و رشد قابل توجهی انجام شده است.

دیروز در جلسه ویدئو کنفرانسی با استاندار و مدیران استانی و با حضور مدیران اپراتورها، برنامه ریزی منسجمی برای اتصال روستا‌های باقی‌مانده هم انجام شد. ۱۱۵روستا را همراه اول پوشش خواهد داد و ۲۱ دکل جدید هم ایرانسل احداث خواهد کرد. البته ایرانسل در چند ماه اخیر نزدیک ۶۰دکل رو در کردستان به مدار خدمت وارد کرده است. مخابرات ایران هم ارتقای پهنای باند اینترنت خانگی را در ۱۱۶روستا پیگیری می‌کند.

قرار گذاشتیم تا پایان امسال همه‌ی این کار‌ها به سرانجام برسد تا همه روستا‌های کردستان به شبکه متصل شوند. البته دشواری کار به دلیل کوهستانی بودن، در اونجا زیاده، اما تلاش می‌کنیم اراده‌ی ما از سختی‌ها بزگتر باشه تا درخواست و دستور مردم اجابت بشه.
بژی کردستان"

آذری جهرمی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار