۱۶۲ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با بستری شدن ۴۶ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون ۱۶۲ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۱۶۲ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار بستری در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۴ نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: پنج نفر از هم استانی‌ها دیروز فوت‌شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.

۱۶۲ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

کشمیری ادامه داد: افراد فوت شده ۵۳ تا ۷۰ سال بوده و بیماری زمینه‌ای چاقی شدید، سرطان ریه، دیابت، آسم، بیماری مزمن قلبی، تیروئید و فشارخون بالا داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


او، بابیان اینکه هم‌اکنون ۳۲ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، بیان کرد: از این تعداد ۱۷ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تاکنون ۱۶ هزار و ۶۱۲ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند و با ثبت موارد فوتی جدید، تعدد جانباختگان کرونا به ۷۸۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.