مخالفت لمپارد با انتقال کانته به اینترمیلان

سرمربی تیم فوتبال چلسی با تمجید از هافبک فرانسوی تیمش با انتقال او به اینترمیلان مخالفت کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "فرانک لمپارد" سرمربی تیم فوتبال چلسی ضمن تمجید از توانایی‌های فنی "انگولو کانته" هافبک فرانسوی تیمش گفت این بازیکن استمفوردبریج را ترک نخواهد کرد.

دور شدن کانته از شرایط آرمانی و نیمکت‌نشینی او در فصل گذشته رقابت‌های لیگ جزیره باعث شد تا "آنتونیو کونته" سرمربی اینتر برای خرید این هافبک فرانسوی ابراز تمایل کند.

هافبک ۲۹ ساله تیم ملی فرانسه به دلیل مصدومیت‌های پیاپی، فصل گذشته فقط در نیمی از مسابقات توانست آبی‌پوشان لندنی را همراهی کند؛ همین امر باعث شد تا در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی و حتی پس از آن، کونته سرمربی اینترمیلان که سابقه همکاری با کانته را در چلسی داشت، بار‌ها برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کند.

اما نمایش دلپذیر این بازیکن که دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است، در هفته‌های اخیر به خصوص در پیروزی  روز گذشته چلسی برابر نیوکاسل، باعث شد تا فرانک لمپارد یک بار دیگر به او اعتماد کند و دست رد به سینه کونته بزند. 

لمپارد گفت: ما واقعاً از او راضی هستیم. این بازیکن به خاطر سبک بازی اش بسیار زحمت می‌کشد و ما از این موضوع آگاهیم و بسیار مراقب او هستیم. ما رابطه بسیار خوبی با او داریم و امیدواریم که این ادامه داشته باشد.

لمپارد حتی در بازی برابر نیوکاسل هم بازوبند کاپیتانی را به کانته سپرد تا نشان دهد که چقدر به این بازیکن اعتماد دارد.

لمپارد گفت: من اعتقاد زیادی به او دادم؛ و اوهافبک بسیار برجسته‌ای است. "

کانته در بازی با نیوکاسل ۱۱.۳۷ کیلومتر دویده که نشان می‌دهد که او مشکلات جسمانی فصل گذشته را کاملا پشت سر گذاشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار