مشکل آبگرفتی معابر به زیرساخت‌های سال‌های گذشته مربوط می شود

مدیر کل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: زیرساخت‌های خوبی از گذشته نداریم، مشکل آبگرفتی امروز مربوط به زیرساخت‌های سال‌های گذشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آبگرفتگی‌های معابر شهری در پی بارش‌های اخیر و گله‌مندی به حق مردم، گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی و ستاد بحران استانداری، ستاد بحران در شهرداری فعال و تدابیر لازم را اندیشیده شد.

او ادامه داد: پل‌ها، جوی آب‌ها و کلا مناطقی که طی سال‌های گذشته مشکلاتی داشتند لایه‌روبی و پاکسازی شد و با وجود بارندگی شدیدی (حدود ۷۰ میلی‌متر) مشکلات نسبت به بارندگی قبلی کمتر شده بود که هم‌اکنون هم در حال اصلاح و لوله‌گذاری چند نقطه دیگر از معابر شهری هستیم تا مشکلات در بارندگی پیش‌بینی شده روز‌های پایانی هفته کمتر از بارندگی دو روز گذشته باشد.

مدیر کل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه بیان کرد: در راستای کاهش مشکلات کار را شروع کرده‌ایم و با جدیت دنبال می‌کنیم، اما در بعضی مناطق موارد زیر ساخت‌های شهر اجازه کار را نمی‌دهد متاسفانه در سال‌های گذشته دستگاه‌های بین بخشی خدمات‌رسان تدابیر لازم را نداشته و با هم هماهنگ نبوده‌اند.

مرادی  بیان کرد: زیرساخت‌های خوبی از گذشته نداریم مشکل آبگرفتی امروز مربوط به زیرساخت‌های سال‌های گذشته است که در این راستا در حوزه خدمات شهری کمیته مشخص شده، تمام موارد را رصد می‌کند و برای رفع مشکلات در حد توان و با استفاده از ظرفیت و امکاناتی اقدام می‌شود.

او اضافه کرد: بخشی از مشکلات روز‌های بارانی مردم مربوط به فاضلاب شهری است که در یک برنامه زمان‌بندی تعریف شده با شرکت آبفا بنا داریم شبکه فاضلاب شهری را اصلاح کنیم تا بخشی از مشکلات مردم حل شود.

مرادی با بیان اینکه در بحث امکانات و تجهیزات در راستای رفع آبگرفتگی مشکلی نداریم، اضافه کرد: در بحث یخ‌زدگی زمستان تدابیر لازم و امکانات اندیشیده شده حتی نمک هم دپو شده تا مشکل نداشته باشیم.

او در ادامه اشاره‌ای هم به بحث زباله شهری داشت و افزود: طی شبانه‌روز حدود ۸۰۰ تن زباله در سه شیفت کاری جمع‌آوری می‌شود، اگر مشارکت مردمی نباشد مدیریت ۸۰۰ تن زباله کار سختی است به خصوص در این روز‌ها که علاوه بر بحث زباله و فضای سبز مشکل کرونا هم مزید بر علت شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.