دمای هوای سیستان‌وبلوچستان ۶ درجه کاهش می‌یابد

رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان‌وبلوچستان گفت: کاهش چهار تا ۶ درجه‌ای دما و بارش باران از عصر امروز تا چند روز آینده این استان را تحت تاثیر قرارخواهد داد.

علی ملاشاهی رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی انتظار می‌رود از امروز با نفوذ توده‌های هوای سرد به نوار شرقی کشور سامانه بارشی همراه با کاهش دما در سیستان‌وبلوچستان فعال می‌شود.

او  افزود: این سامانه بارشی ابتدا فعالیت خود را در شمال سیستان‌وبلوچستان آغاز کرده و در روز دوشنبه ارتفاعات و روز سه‌شنبه نیمه جنوبی و سواحل این استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه تغییرات دمایی تا روز سه‌شنبه در سطح این استان فعال است افزود: احتمال جاری شدن موقتی رواناب و در مناطق جنوبی استان سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها وجود دارد.

او ادامه داد: در شرایط تغییرات دمایی چند روز اخیر محافظت از محصولات گلخانه‌ای، نبود اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها توصیه می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار