در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم؛

بانوان قم در رشته دعاخوانی و قرائت تحقیق درخشیدند

فاطمه پیوسته رودسری در رشته دعاخوانی، رتبه نخست کشوری و در رشته قرائت تحقیق نصیبه کرمی پارسا رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید محمد صالح‌نژاد،رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم امروز  در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که نمایندگان استان قم در بخش خواهران صاحب دو رتبه برتر در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شدند، گفت: مرحله نهایی این دوره از مسابقات امسال به خاطر شیوع کرونا در دو بخش خواهران و برادران به صورت غیر حضوری به انجام رسید و پیش از این قرار بود به میزبانی تهران برگزار شود.

او افزود: در بخش برادران، در هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با مراکز استانی صدا و سیما، مقرر شد نمایندگان هر استان در صدا و سیمای هر مرکز حضور یابند و در رشته خود به اجرا بپردازند، فیلم این اجرا‌ها نیمه دوم آذرماه امسال از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود و داوران نیز به ارزیابی آن‌ها می‌پردازند.

او  ادامه داد: پنج نفر از خواهران قمی در این مرحله حضور داشتند که پس از ارزیابی داوران، رأی نهایی در بخش خواهران اعلام شده و شاهد درخشش دو نماینده استان قم و کسب رتبه‌های برتر توسط آن‌ها بودیم.

صالح نژاد گفت: سرکار خانم فاطمه پیوسته رودسری توانست در رشته دعاخوانی، رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص دهد و در رشته قرائت تحقیق نیز سرکار خانم نصیبه کرمی پارسا رتبه دوم کشوری را کسب کرد و امیدواریم در بخش برادران هم شاهد درخشش نمایندگان قرآنی استان باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.