بیش از ۱۰ میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تاکنون بیش از ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کشور توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمد زهرایی در هشتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه که عصر امروز در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه امروز در سفری که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج به استان حضرت امام (ره) داشتیم تعامل و هم‌افزایی خوب و سازنده‌ای میان سپاه و بسیج سازندگی با سایر دستگاه‌های اجرایی دیدیم که این قابل تحسین است و نشان از مدیریت توانمند فرماندهی سپاه روح‌الله است.

او افزود: در طول این دو سال گذشته خدمات صادقانه، هدفمند و عادلانه‌ای در سطح استان مرکزی انجام شده و خوشبختانه روحیه جهاد و خدمت‌رسانی در استان مرکزی بسیار چشمگیر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: ملت ایران در طول این سال‌ها نشان داده هر آنچه بیشتر مورد هجمه و فشار‌های ظالمانه زورگویان قرار گیرد وحدت، هم‌افزایی و روحیه همدلی خود را بالاتر می‌برد و این مسئله را در طول بحران‌های گذشته همچون سیل، زلزله و کرونا به‌وضوح دیدیم.

زهرایی ادامه داد: روحیه در کنار هم بودن، استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی، خدمت صادقانه و روحیه جهادی اگر درون یک ملتی طنین‌انداز شود آن ملت قطعاً در برابر تهدیدات ترسی نخواهد داشت و قطعاً تهدیدات را به فرصت تبدیل خواهد کرد و ملت ایران این مسئله را به‌خوبی ثابت کرده است.

او اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با آغاز رزمایش‌های کمک مومنانه در کشور اتفاقات بسیار خوبی افتاد که این رزمایش بعد از تأکیدات مقام معظم رهبری به یک نهضت عظیم تبدیل شد و امروز می‌بینیم در گوشه به گوشه ایران اسلامی این اقدام خداپسندانه با قوت در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: خوشبختانه با همت‌های صورت گرفته و مشارکت‌ها تاکنون بیش از ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی معادل هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و بالاتر، ۲۱ میلیون پرس غذای گرم، ۱۴ هزار جهیزیه برای زوج‌های جوان، ۱ میلیون بسته لوازم‌التحریر، ۷۰۰ هزار کیف و کفش، ۵۰ میلیارد تومان کارت هدیه و سایر کمک‌های دیگر میان، ولی نعمتان توزیع شده و این اقدامات همچنان ادامه خواهند داشت.

زهرایی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها توسط ملت شریف ایران در حالی انجام شده که دشمنان این ملت به اصطلاح خودشان فلج‌کننده‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اسلامی اعمال کردند و ملت ایران نشان دادند هر تهدیدی را می‌توانند به فرصت تبدیل کنند.

او افزود: ملت ایران در طول این سال‌ها جنگ اراده‌ها را به خوبی درک کردند و توانستند با اراده‌های پولادین نقشه‌های دشمنان نقش بر آب کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت: امروز مدل رفتار ملت ایران که همان تفکر و روحیه بسیجی است در سایر ملت‌ها و کشور‌ها الگوبرداری می‌شود و همان‌گونه که ملت ایران با ایستادگی خود جبهه مقاومت را در سایر کشور‌ها تشکیل داد امروز به دنبال جبهه سازی خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در جهان اسلام است.

زهرایی ادامه داد: امروز برای بسیجیان نقش‌آفرینی در جبهه خدمت‌رسانی به مردم به‌مثابه همان نقش آفریدن در جبهه مقاومت است و هرکدام را برای خود عبادت می‌دانند.

او تصریح کرد: ملت ایران در طول این سال‌ها نشان داده‌اند قدردان بسیج و بسیجیان هستند و امروز ملت ایران به سرمایه عظیمی همچون بسیج افتخار می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: امروز با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا نیاز است همچون مرحله اول و دوم اقدامات و خدمات گسترده را تکرار کنیم تا آسیب‌های مردم کاهش یابد و زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.