شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی:

صداوسیما لحظات خوشی را برای روز‌های کرونایی مردم رقم می‌زند

اعضای شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی برداشتن زبان مشترک در اطلاع رسانی اخبار و آگاه سازی مردم درباره کرونا تاکید کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که به ریاست معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار و به میزبانی صداوسیما برگزار شد، همه اعضا بر داشتن زبان مشترک در اطلاع رسانی اخبار و آگاه سازی مردم در زمان شیوع کرونا تاکید کردند.

قربانی جم مدیرکل صداوسیمای استان بااشاره به اختصاص تمام ظرفیت صداوسیما برای اطلاع رسانی گفت: تمام تلاش مجموعه برای رقم زدن لحظات خوش در شرایط حضور مردم در خانه به کار گرفته می‌شود.

برادران معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نیز با قدردانی از تلاش رسانه‌ها به خصوص صداوسیما برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به رسانه‌ها را از وظایف آن‌ها اعلام کرد و گفت: خدمات بسیار خوبی انجام شده و باید به اطلاع مردم برسد تا از سوء استفاده رسانه‌های بیگانه جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید


فرخنده دبیر ستاد اطلاع رسانی استان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد رسانه‌ها در اطلاع رسانی اخبار مربوط به محدودیت‌های کرونایی از تمام فعالان رسانه‌ای در فضای حقیقی و مجازی دعوت کرد مردم را بیشتر تشویق به جدی گرفتن بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.