پخش برنامه «یکی بود یکی نبود» به مناسبت هفته بسیج

شبکه رادیویی جوان به مناسبت هفته بسیج برنامه «یکی بود یکی نبود» را به صورت زنده هر شب روی آنتن می‌برد و داستان چند جوان ایرانی را روایت می‌کند.

مجتبی حسنی تهیه‌کننده  در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره  برنامه «یکی بود یکی نبود»گفت: «یکی بود یکی نبود» یک دورهمی رادیویی و جَوان پسند است که با جَوان‌های دهه هفتادی و هشتادی، گفتگو می‌کند و هدف اصلی آن پیرامون جوان‌های بسیجی ا‌ست که در مسیر انقلاب و میهن به شهادت رسیده‌اند یا در روز‌های اخیر با همان روحیه، برای مبارزه با ویروس کرونا و نجات جان هم‌وطنان تلاش می‌کنند.

وی درباره نگاه و رویکرد این برنامه بیان کرد: با گذشت چهار دهه از ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی و پدیدار شدن بسیج مستضعفین در ایران اسلامی به ویژه حضور جوان‌ها، نقش آفرینی‌های بزرگ و سرنوشت ساز این سازمان مردمی پر رنگ‌تر شده‌است. ما در «یکی بود یکی نبود» می‌کوشیم نقش تفکر بسیجی از دیروز و در امتداد دفاع مقدس، و امروز فراتر از یک نیروی دفاعی و حاضر در میدان‌های مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت در عرصه‌های رویارویی با دشمنی‌های امروز نظام سلطه در صحنه جنگ اقتصادی و جنگ نرم را برای مخاطب جوانِ رادیو با زبانی خودمانی روایت کنیم.

حسنی با اشاره به این‌که برنامه سه بخش دارد، افزود: بخش دیروز به زندگی جوان‌های بسیجی که در هشت سال دفاع مقدس در خاک ایران و بعدتر در خاک سوریه برای دفاع از حرم و مرز‌های میهن جان خود را نثار کردند، می‌پردازد. بخش امروز از جوان‌هایی موفق و جهادگر دعوت می‌کند تا با حضور در استودیوی برنامه، داستان زندگی و جهادگری خود را برای شنوندگان رادیو جوان تعریف کنند. البته با توجه به شرایط موجود و محدودیت‌های کرونایی اخیر، قصد داریم تا عمدتا به صورت تلفنی با مهمانان جوان برنامه گفتگو کنیم.

تهیه‌کننده «یکی بود یکی نبود» ادامه داد: فردا آخرین بخش قسمت برنامه است که به جوان‌های آینده ایران می‌پردازد؛ جوانانی با خط فکری و جهان‌بینی جوانان دیروز و امروز برای سرزمین ایران و سربلندی ملت و انقلاب همواره می‌کوشند.

مجتبی حسنی در پایان گفت: «یکی بود یکی نبود» در هفته بسیج و پس از آن تا نیمه آذر ماه ۹۹ هر شب ساعت ۲۲ به صورت زنده با اجرای فاطمه عباسی و با حضور حجت‌الاسلام دربانی، کارشناس برنامه و جوان‌های بسیجی تقدیم شنوندگان رادیوجوان می‌شود.

گفتنی است برنامه‌های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار