بسته اخبار حوادث قزوین امروز سوم آذر؛

کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی/دستگیری باند حفاری غیرمجاز

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سوم آذر سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: طی بررسی‌های اطلاعاتی و پلیسی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مشخص شد فردی قصد دارد مقادیری موادمخدر را از استان‌های غربی به مرکز کشور با یک دستگاه کامیون منتقل کند که بلافاصله برای دستگیری فرد با پلیس استان مرکزی هماهنگی‌های لازم به عمل آمد.

سردار حاجیان افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ساوه" با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور‌های مواصلاتی اعزام و با کنترل تردد خودرو‌های عبوری، موفق به شناسایی کامیون مورد نظر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلو گرم تریاک کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

دستگیری باند حفاری غیرمجاز در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور ۴ نفر مشکوک به حفاری غیرمجاز با یک خودرو ۴۰۵ در منطقه "الموت غربی" روستای "میلک" بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: عوامل انتظامی بخش الموت غربی خودرو آن‌ها را که قصد متواری شدن از محل را داشتند شناسایی و در بازرسی از خودرو یک دستگاه گنج یاب به همراه ادوات حفاری کشف کردند.

سرهنگ خدایی با اشاره به دستگیری ۴ نفر اظهار داشت: متهمان قصد شناسایی و استخراج اموال تاریخی، فرهنگی داشتند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار