همکاری آینئوس و هیوندای برای توسعه فناوری اتومبیل های هیدروژنی

شرکت آینئوس سعی دارد با کمک هیوندای فناوری اتومبیل های هیدروژنی خود را به بالاترین سطح ممکن برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هیوندای و آینئوس برای کمک به  توسعه فناوری اتومبیل‌های هیدروژنی و افزایش سرعت پرورش این فناوری با هم همراه شده‌اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، تمرکز این دو شرکت بر روی ساخت سلول‌های سوخت هیدروژنی در جدیدترین اتومبیل آفرود آینئوس است.

طبق قرارداد صورت گرفته بین دو شرکت مورد نظر، آینئوس می‌تواند از دانش و اطلاعات شرکت هیوندای در ساخت اتومبیل‌های هیدروژنی استفاده کند. شرکت کره‌ای هیوندای با ساخت خودروی شاسی‌بلند Nexo خلاقیت و دانش خود را در رابطه با ساخت اتومبیل‌های هیدروژنی به نمایش گذاشت و اکنون آینئوس سعی دارد از داده‌های جمع‌آوری شده این مجموعه استفاده کند. در مقابل شرکت هیوندای نیز از تجربه آینئوس در جمع‌بندی زیرساخت‌های هیدروژنی استفاده خواهد کرد تا محصولات خود را بدون ایجاد آلودگی تولید کند.

همکاری آینئوس و هیوندای


بیشتر بخوانید


برنامه‌های آینئوس برای توسعه اتومبیل‌های هیدروژنی

مدیر تجاری شرکت آینئوس در صحبت‌هایی اظهار داشت: "چیزی که ما درباره شرکت هیوندای بسیار دوست داریم آن است که با کمک این مجموعه می‌توانیم تمامی مراحل تولید، عرضه و همچنین استفاده از محصولاتمان را به صورت پاکیزه انجام دهیم". مجموعه آینئوس سعی دارد برای بازدهی بهتر در طولانی مدل توجه خود را بر روی ساحت سلول‌های سوخت هیدروژنی متمرکز کند و قدرت باطری‌های الکتریکی را نادیده بگیرد.

مدیر تجاری شرکت آینئوس همچنین اظهار داشت: "ما سعی داریم یک اتومبیل بسیار کاربردی را تولید کنیم که می‌تواند در هر مکانی فعالیت کند". وی در رابطه با اتومبیل آفرود جدید شرکت با عنوان Grenadier گفت: "فعالیت‌های ما کاملا طبق برنامه در حال پیش روی است و در نظر داریم اتومبیل مورد نظر را تا پایان ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه کنیم. ما اکنون در حال آزمایش مدل‌های اولیه خودرو هستیم".

گفتنی است؛ آینئوس در نظر دارد ۲۰ هزار اتومبیل Grenadier را به بازار اروپا، آمریکا، استرالیا و آفریقای جنوبی عرضه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار