کاهش ۳۱ درصدی مسافران متروی تهران و حومه

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از کاهش ۳۱ درصدی مسافران مترو همزمان با شروع اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنوش نوبخت با اشاره به کاهش آمار مسافری در روز‌های اخیر گفت: سرفاصله حرکت قطار‌ها تغییری نداشته و با همان ظرفیت قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: در اولین روز از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی که با روز شنبه اول هفته مصادف شده بود، نسبت به شنبه هفته گذشته شاهد کاهش ۲۳۰۰ نفری مسافر بودیم این در حالیست که آمار ارائه شده در مقایسه با آخرین روز کاری آبان ماه سال درجاری در چهارشنبه هفته گذشته ۳۱ درصد کاهش مسافری رانشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده شهروندان از متروی تهران کاهش داشته افزود: ما شرکت بهره برداری متروی تهران با همان ظرفیت قبلی و اجرای سرفاصله حرکت قطار‌های مترو در خط دو ۳ دقیقه، خطوط یک و چهار۳/۵ دقیقه، خط سه ۶ دقیقه، خط شش با سرفاصله ۱۵ و خط هفت ۱۰ دقیقه سرویس دهی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با همان ظرفیت پیش از شیوع ویروس کرونا در حال خدمت رسانی است، اما در برخی از ساعات روز در ایستگاه‌های تقاطعی ممکن است با حجم بالای مسافر مواجه شویم که عمدتاً مربوط به ساعات ابتدایی روز است، ولی بر اساس آمار کاهش مسافری را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید

کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط ۳ متروی تهران

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های خط دو مترو برای مقابله با کرونا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار