برخورد قاطع با متخلفان محدودیت‌های کرونایی در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از برخورد دستگاه قضایی با متخلفان و ناقضان محدودیت‌های جدید اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضایی استان نسبت به اجرای محدودیت‌های جدید در راستای بهداشت و سلامت عمومی، که یکی از مصادیق بارز احیای حقوق عامه است، اهتمام ویژه دارد و بی تردید با متخلفانی که اجرای مفاد دستورالعمل را، چه از روی آگاهی و غفلت جدی نگرفته و در روند آن خللی ایجاد کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

قاسمی افزود: دستورات قضایی به ضابطان در خصوص کنترل عبور و مرور در تمامی ورودی‌های استان برای جلوگیری از ورود افراد غیر بومی و غیر ساکن در استان و جریمه کردن خودرو‌های افراد متمرد بر اساس دستورالعمل صادر شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: نحوه فعالیت صنوف مختلف نیز بر اساس دستورالعمل به آن‌ها ابلاغ شده و باید در همان چارچوب‌ها برای فعالیت صنفی خود اقدام کنند و مشاغلی که ضوابط را نادیده گرفته و خارج از طرح فعالیت کنند، با آن‌ها برخورد و محل صنفی آن‌ها پلمب می‌شود.

قاسمی افزود: در خصوص نحوه حضور کارکنان در ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی نیز چارچوب‌هایی تعیین شده و باید شرایطی در درون سازمان فراهم شود، تا طرح به درستی اجرایی شود.

 دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان این که شهروندان از مراجعه غیر ضروری به مراجع قضایی خودداری کنند، تاکید کرد: مراجع قضایی یکی از اماکن شلوغ و پر رفت و آمد است و به دلیل مراجعین مختلف شدیداً در معرض شیوع و انتشار این ویروس در صورت ابتلاء قرار دارد و شهروندان محترم می‌توانند امورات پرونده‌ای و اطلاع از وضعیت آن را از طریق سامانه ثنا پیگیری و جهت اخذ نوبت الکترونیکی نیز به سایت adliran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار