واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ اصفهان موفق در مهار کرونا + فیلم

واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ استان اصفهان در مهار ویروس کرونا موفق عمل کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، با اوج گیری کرونا بسیاری از کارشناسان گمان می کردند کویید ۱۹ هم به جمع موانع تولید اضافه می شود.

اما در اصفهان تولیدکنندگان بزرگ این مانع را از سر راه برداشته اند.در واقع واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ استان با طراحی سایتی کارکنان قبل از مراجعه به محل کار شرح حال و احوال  خود را به این سامانه اعلام می کنند و در صورت مشاهده علائمی فرد مورد نظر را به آزماشگاه ها و مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت هدایت می کند.

طرح های مقابله با کرونا در واحد های صنعتی و تولیدی بزرگ با محوریت ایمنی محیط کسب و کار به موازات یکدیگر و با دقت و البته صرف هزینه اجرا می شود.

استان اصفهان در بسیاری از صنایع در کشور پیشرو و حتی در منطقه و جهان مطرح است و یکی از قطب‌های معدنی و صنایع وابسته به آن در کشور است و ۸۲۸ معدن با اشتغال هشت هزار و ۹۹۱ نفر و سرمایه گذاری ثابت ۶۸۹ میلیارد تومان دارد.

سهم اصفهان در صنعت کشور ۱۱ درصد، سرمایه گذاری ۱۰ درصد و اشتغال صنعتی هشت درصد و رتبه اصفهان در طرح‌های نیمه تمام صنعتی و تعداد معادن اول و از نظر ذخایر معدنی دوم است.

همچنین حدود ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی با اشتغال بیش از ۱۲۰ هزار نفر در استان اصفهان فعال است و با ۱۲ هزار هکتار مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.