بهبود عملکرد آموزشی با تحلیل نتایج آزمون‌های دانش آموزان

معاون آموزش متوسطه آموزش‌ و پرورش استان چهارمحال‌ و‌ بختیاری از تحلیل نتایج آزمون‌ها و عملکرد آموزشی استان در راستای طراحی استراتژی بهبود عملکرد آموزشی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  سید‌ فیروز عسگری معاون آموزش متوسطه آموزش‌ و پرورش چهارمحال‌ و‌ بختیاری گفت: بر اساس گزارش تهیه شده مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش، با توجه به نمرات امتحانات نهایی در کشور، این استان در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ نسبت به سال تحصیلی ۱۳۹۸ -۱۳۹۷؛ در رشته ریاضی فیزیک با ۳ پله ارتقاء در جایگاه هفتم کشوری و دررشته‌های علوم تجربی و علوم انسانی با یک پله ارتقاء در جایگاه سیزدهم کشوری قراردارد.

عسگری ضمن اشاره به جایگاه هشتم کشوری در رشته‌ی علوم و معارف اسلامی گفت: در این رشته نسبت به سال گذشته ۳ پله تنزل جایگاه داشته ایم که لازم است موضوع مورد بررسی و علت یابی قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


او در ادامه در ارتباط با قبولی دانش آموزان در امتحانات نهایی گفت: در رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی درصد قبولی دانش آموزان نسبت به سال تحصیلی گذشته رشد داشته است. همچنین در رشته‌های علوم تجربی و علوم انسانی، میانگین نمرات نهایی استان بالاتر از میانگین نمرات نهایی کشور است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.