در پی اوج گیری کرونا؛

خراسان جنوبی در همه گیری کرونا در ردیف ۵ استان اول کشور قرار گرفت

بر اساس آخرین رتبه بندی وزارت بهداشت و با بحرانی شدن وضعیت کرونا در خراسان جنوبی، استان به دلیل همه گیر شدن این ویروس، از میانگین کشوری بالاتر رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا در نشست این کمیته گفت: خراسان جنوبی همچنان در میزان فوتی‌های کرونا، جزو سه استان اول کشور است.

او با تاکید بر تلاش همه برای کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌ها افزود: از مردم می‌خواهیم همچنان در خانه بمانند و با کاهش تردد در شهر و حضور نیافتن در شب نشینی‌ها و دورهمی ها، کادر درمان را در کنترل بیماری کرونا یاری کنند.

همراهی ۹۵ درصدی اصناف در طرح تعطیلی دو هفته‌ای

نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی کرونای خراسان جنوبی همچنین با قدردانی از واحد‌های صنفی گروه شغلی، دو، سه و چهار گفت: خوشبختانه برآورد‌ها و گزارش‌های میدانی نشان از همراهی خوب کسبه و بازاریان در اجرای محدودیت‌های کرونایی دارد و میزان تردد‌ها هم کاهش چشمگیری داشته است.


بیشتر بخوانید


او افزود: بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا، ورود به آرامستان‌ها همچنان ممنوع است و با برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا مطابق با قانون برخورد قضایی می‌شود.

پلمب ۵ واحد صنفی بی توجه به محدودیت‌های کرونا

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا در ادامه با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر نحوه اجرای تعطیلی دو هفته‌ای صنوف افزود: از ابتدای آذر تاکنون ۱۳ هزار و ۵۸۰ بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده که ۵ واحد به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد ملی و استانی، پلمب شده اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.