بازگرداندن تلفن همراه ۱۰۰ میلیون ریالی به صاحبش توسط مامور پلیس

مامور وظیفه شناس پلیس تهران با پیدا کردن یک دستگاه گوشی تلفن همراه پس از پیگیری‌های فراوان آن را به صاحبش تحویل داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مامور وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با پیدا کردن یک دستگاه گوشی تلفن همراه پس از پیگیری‌های فراوان آن را به صاحبش تحویل داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: ستوان دوم "محمد شاهوردی " جمعی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در حین مراجعت به محل کار خود متوجه یک دستگاه تلفن همراه اندروید سامسونگ که به صورت بلاصاحب در کنار خیابان رها شده بود، شد.

وی افزود: این افسر وظیفه شناس پس از بررسی و با انجام پیگیری‌های لازم، مالک گوشی همراه را شناسایی کرده و پس از دعوت وی به ستاد پلیس آن را با تنظیم صورتجلسه تحویلش داد.

مالک تلفن همراه ضمن ابراز خرسندی از مناعت طبع این مامور جوان از اقدام شایسته وی قدردانی کرد.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: امروزه صداقت و امانتداری یکی از خصایص پلیس است و ترویج فرهنگ امانتداری در رشد و تعالی آحاد جامعه ضروری و اقدام این افسر وظیفه شناس برای سایر کارکنان و آحاد مردم الگو است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه همواره نیروی انتظامی خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از جان و مال و ناموس مردم می‌داند، بیان داشت:اهمیت دادن به صحت عمل، درستکاری و امانت داری کارکنان پلیس در اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های مختلف از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و همواره پلیس بر آن است تا با صحت عمل، در راستای ارتقای اعتماد عمومی شهروندان نسبت به خود، گام‌های هدفمندی را برداشته و همیشه ایام خدمتگزاری نمونه برای شهروندان باشد.

سرهنگ حسنوند در پایان با بیان اینکه این عمل این افسر جوان بازتاب بسیار خوبی از چهره ناجا در اذعان عمومی داشته، افزود: به جهت ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی چنین رفتار‌های اسلامی در بین سایر کارکنان، اقدام مثبت این مامور وظیفه شناس که نشانه صداقت و درستکاری در انجام وظیفه می‌باشد بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، وی مورد تقدیر قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار