محدودیت‌های کرونایی و نظارت محسوس و نامحسوس در فراهان

تیم‌های نظارت در فراهان به صورت محسوس و نامحسوس بر اجرای دستور العمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حسین معمارنیا سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان با تقدیر از همکاری مردم و عملکرد بسیار خوب اصناف شهرستان در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفت: از نظارت محسوس و نامحسوس بر محدودیت‌های کرونایی و در این شهرستان خبر داد.

معمارنیا افزود: نظارت بر اجرای دستور العمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا از سوی دستگاه‌های ذی ربط شهرستان فراهان بصورت محسوس و نامحسوس در حال انجام است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

او اضافه کرد: قطعا سلامت مردم خط قرمز همه مسئولان شهرستان فراهان است و امیدواریم با استمرار این روند همدلانه در ادامه طرح یادشده، بتوانیم بیماری کرونا را در سطح شهرستان کنترل و به یاری حق تعالی زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان ضمن تاکید بر استمرار بازدید‌های گروه‌های نظارتی در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی، از بخشداران، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست تا اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به کرونا را به آگاهی مردم برسانند و نظارت و کنترل لازم را در خصوص رعایت ضوابط بهداشتی روستا‌ها داشته باشند.

او با قدردانی از همکاری مردم و عملکرد بسیار خوب اصناف شهرستان فراهان در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفت: اصناف شهرستان از نخستین روز اجرای طرح محدودیت ها، با تعطیلی و کار‌های غیرضروری به کمک مسئولان اجرایی و مدافعان سلامت برای کنترل کرونا شتافتند.

معمارنیا افزود: بی تردید مقابله و مواجهه با ویروس منحوس کرونا و مدیریت این بیماری با مشارکت و همراهی آحاد مردم فهیم شهرستان و همکاری همه نهادها، اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر بوده و نمی‌توان انتظار داشت بدون حضور همیشگی همشهریان عزیز، بر این بحران فائق آمد.

او بیان کرد: خوشبختانه مردم فرهیخته و اصناف شهرستان فراهان همراهی بسیار خوبی را در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا داشته اند که امیدواریم این همکاری در اجرای طرح اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای نیز ادامه یابد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان تصریح کرد: همچنین از رئیس محترم حوزه قضایی، کارکنان بهداشت و درمان، فرماندهی و نیرو‌های پرتلاش انتظامی، فرماندهی سپاه و بسیجیان بی ادعا، پلیس راه و راهور، اداره صمت و اصناف و رسانه‌ها و... که با همدلی و اهتمام قابل توجه در آغازین روز اعمال محدودیت‌های جدید، شهرستان را همچون همیشه در برهه‌های حساس، سربلند و سرافراز نموده اند، سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.