اجرای خوب محدودیت‌های منع تردد در قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت : مردم این شهرستان از روز شنبه اول آذرماه تاکنون با اجرای محدودیت‌های منع تردد به خوبی از قانون تبعیت کرده و همکاری خوبی با مسئولان داشته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : پلاک‌های غیربومی در سه نقطه ورودی، حق ورود به داخل شهرستان را ندارند و در صورت مشاهده با تذکر پلیس اقدام به بازگشت می‌کنند که در صورت بی توجهی به هشدار‌های پلیس و ادامه مسیر برای آن‌ها اعمال قانون صورت گرفته و جریمه و توقیف در انتظار آن‌ها است.

او با بیان اینکه برای تعدادی از خودرو‌های غیربومی اعمال قانون صورت گرفته، گفت : دوربین‌های بین راهی نیز به صورت هوشمند اقدام به ثبت تخلفات پلاک‌های غیربومی با توجه به اعمال محدودیت‌ها می‌کند.

فرماندار قصرشیرین افزود: برای موارد خاص افرادی که نیاز به تردد دارند مانند کارمندان شهرستانی و یا افراد نظامی و یا بیماران صعب العلاج که نیازمند تردد هستند نیز هماهنگی لازم برای ورود و خروج آن‌ها انجام می‌شود.

تاتار افزود: مشاغل سطح یک و ۲ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند و روزانه به صورت مستمر بر فعالیت آن‌ها نظارت‌های لازم اعمال می‌شود.

او ادامه داد: مشاغل سطح سه و چهار نیز با توجه به وضعیت قصرشیرین تعطیل است و هیچ گونه آیین تجمعی در شهرستان برگزار نمی‌شود و تمامی گردهمایی‌ها ممنوع است.

او گفت: نحوه استفاده شهروندان از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با بازدید‌هایی که انجام می‌شود بسیار رضایت بخش است و البته از مردم می‌خواهیم همچنان رعایت اصول بهداشتی و از همه مهم‌تر استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی را جدی بگیرند، چون آمار مبتلایان به کرونا نگران کننده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین با دعوت از مردم به در خانه ماندن و پرهیز از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر، گفت: یک فرد مبتلا می‌تواند عامل انتقال بیماری کووید ۱۹ به تعداد زیادی از افراد باشد از این رو از مبتلایان و خانواده‌های آنان درخواست داریم به قرنطینه ۲ هفته‌ای پایبند باشند تا شاهد کاهش میزان مبتلایان و مهار موج سوم کرونا باشیم.

او ادامه داد: پایبندی مردم به اعمال محدودیت‌ها نشان دهنده احساس مسئولیت افراد در قبال سلامتی خود، خانواده و دیگران است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار