برای کاهش نارضایتی در تردد‌ها باید چاره‌ای اندیشیده شود

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: اعمال قانون برای تردد پلاک های غیربومی امری غیرقابل اجتناب است و در خصوص کاهش نارضایتی ها نیز البته باید تمهیداتی اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسلامی راد مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در جلسه بررسی و نظارت بر اجرای طرح محدودیت های کرونایی استان به حضور خود در ارتباط مردمی با سامانه سامد اشاره کرد و گفت: مشکلاتی برای شاغلین شیفتی، کارکنان واحد های تولیدی و صنعتی و اقتصادی و همچنین مردم دارای واحدهای دامداری و زمین های کشاورزی در اطراف و حاشیه شهرها به واسطه اجرای محدودیت ها ایجاد شده است.

او افزود: اعمال قانون برای تردد پلاک های غیربومی به منظور اجرای دقیق طرح جامع مدیریت محدودیت های هوشمند امری غیرقابل اجتناب است و در خصوص کاهش نارضایتی ها نیز البته باید تمهیداتی اندیشیده شود.

اسلامی راد ادامه داد: مسدود نمودن وروی غربی شهر سمنان مشکلات و نارضایتی هایی را برای ساکنین شهر سرخه که الزام به تردد به شهر سمنان دارند ایجاد نموده که نیاز است در این خصوص تسهیل صورت گیرد. 

او ابراز داشت: باید در آینده اطلاعیه و تذکر هایی برای افرادی که ساکن استان هستند اما هنوز اقدام به تعویض پلاک بر اساس سکونت جدید نکرده اند، ارسال شود.

رئیسیان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز گفت: ۱۹ جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان و ۲ جلسه قرارگاه عملیاتی این ستاد تا به امروز در استان برگزار شده است.

او افزود: در بحث اعتبارات ویژه مساعدت به شهرستان ها در بحث مقابله با کرونا از سه محل ارزش افزوده، مدیریت بحران و تملک دارائی سرمایه ای در کشور تصمیم گیری و در صورت ابلاغ در استان نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار