ابرخودروی استرادل با طراحی جت به بازار جهانی می‌ آید!

شرکت گاراژ ایتالیا سعی کرد با الهام گرفتن از جت های جنگنده اتومبیل جدید استرادل را طراحی کند و در اختیار خریداران بگذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید خوانندگان تیزبین از دلارا به عنوان یکی از فوق‌العاده‌ترین خودرو‌های نیرومند مسابقه‌ای یاد کنند، اما حتما تعجب می‌کنید که بدانید گیامپائولو دلارا به همان اندازه کار شگفت انگیزی در خودرو‌های جاده‌ای انجام داده است. بدین منظور، جدیدترین ابداع آن‌ها یعنی استرادل، ظاهری بسیار خاص از شرکت گاراژ ایتالیا دریافت کرده که به منظور تکریم جت‌های جنگنده که توسط تیم آی‌روباتیک Frecce Tricolori استفاده می‌شد، طراحی شده است.

برای اولین بار، گیام پائولو یک موسسه مهندسی ساخته که هرچند بیشتر به موفقیت در مسیر مسابقه شناخته می‌شود ، اما در ارتقاء خودرو‌های جاده‌ای مانند لامبورگینی میورا نیز سرآمد است. این شرکت مسئولیت تولید خودرو‌های مسابقه‌ای و شاسی اتومبیل برای ایندی کار، ایندی لایتس، فرمول ۳، GP2، GP3، فرمول E، و WEC را بر عهده دارد.


بیشتر بخوانید


استرادل یک اتومبیل مسابقه‌ای است

در حالی که این اتومبیل واقعا شگفت‌انگیز است، اما شرکت گیامپائولو تنها پادشاه مسیر نیست. مانند بسیاری از تولیدکنندگان که برنامه‌های مسابقه‌ای و جاده‌ای دارند، دانش مسیر مسابقه به خوبی به اتومبیل‌های جاده‌ای منتقل می‌شود. از این جهت، استرادل بیشتر یک خودروی مسابقه‌ای برای جاده‌ها محسوب می‌شود. با وجود بسیاری از گزینه‌های ارائه شده مانند شیشه اتومبیل، از ویژگی‌های دیگر این خودرو می‌توان به کم نگه داشتن وزن و بالا بردن نیروی گرانش اشاره کرد.

برخلاف مک لارن سنا که از نظر آئرودینامیکی بسیار حساس است، این پیشنهاد ایتالیایی زیبایی‌های بیشتری را روی میز می‌گذارد؛ از آنجا که گیامپائولو همیشه به طراحی هوشمندانه Colin Chapman شرکت لوتوس نگاه می‌کرد، استرادل خویشاوند دور 3 - Eleven محسوب می‌شود.

دلارا استرادل

طراحی الهام گرفته از جت دلارا استرادل

طراحی الهام گرفته از جت دلارا استرادل

دلارا استرادل با طراحی الهام گرفته از جت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۲ دی ۱۳۹۹
خودشان مصرف این ماشین ها را ندارند.فقط برای شیخ نشین های منطقه ماست!
ایتالیا کوچه هاش از کوچه های ما کوچکتر است.
خیابان هایش در به داغون است.