مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:

پایانه خرمشهر (شاه جمال) مکان مناسبی برای مسافران است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم آخرین وضعیت ساماندهی پایانه (شاه جمال)خرمشهر را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از شهرداری قم،رضا پوریافر،مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی پایانه (شاه جمال)خرمشهراظهار کرد: اتوبوس‌ها در سه لاین زیر پل عابر پیاده مسافر مقابل امامزاده شاه جمال سوار می‌کنند که این بسیار خطرناک بوده درحالی‌که در پایانه خرمشهر مکان مناسبی برای مسافران برای شرایط مختلف جوی طراحی‌شده است.

او ادامه داد: به همین منظور طرحی به کمیسیون کمیته فنی شورای ترافیک استان ارائه‌شده که تصویب و به شورای هماهنگی ترافیک ارجاع داده شد که بر مبنای این طرح اتوبوس‌ها از بالا وارد پایانه شده و مسافر به‌محض پیاده شدن از اتوبوس باوجود ایستگاه تاکسی و وسیله نقلیه عمومی وارد محدوده شهری شود که متأسفانه شورای ترافیک با آن مخالفت کرد.

پوریافر علت درخواست جابه‌جایی پایانه را مطرح کرد و گفت: نگاهی که در مخالفت با این امر وجود دارد استفاده بهتر از ظرفیت زائرسرا است درحالی که معتقدیم مسئله ایمنی جان مردم اهمیت بیشتری دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تنها راهکار این مسئله را تحویل کشتارگاه به سازمان پایانه‌ها دانست و افزود: باوجود طرح انتقال کشتارگاه به بیرون شهر می‌توانیم این مکان را نیز به پایانه تبدیل  و ظرفیت زائرسرا را تقویت کنیم.

 او تأکید کرد: با تبدیل کشتارگاه به پایانه سه ظرفیت امامزاده شاه جمال، زائرسرا و پایانه می‌تواند مکمل یکدیگر قرارگرفته و جایگزین مجتمع‌های بین‌راهی شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار