در واکنش به دیدار نتانیاهو و بن‌سلمان؛

نُجباء: رژیم‌های عربی در نابودی از اسرائیل سبقت می‌گیرند

رئیس شورای مقاومت اسلامی نُجبا، سفر مخفیانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ریاض را واقعیت بدون روتوش آل سعود توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس شورای سیاسی نُجَباء در واکنش به خبر ملاقات ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر اسرائیل، خاطرنشان ساخت که حاکمان عربی برای بقا تلاش می‌کنند، ولی در حال رقم زدن زوال خود پیش از نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

 رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به اعلام خبری مبنی بر سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان و دیدار وی با ولیعهد سعودی، خاطرنشان ساخت: این واقعیت بدون روتوش عربستان است.

شیخ «علی الاسدی» در پیامی توئیتری با اشاره به اینکه خیانت و مزدوری پیکر امت را تضعیف کرده است، نوشت: اما آل‌سعود این واقعیت را با دروغ و ترویج طایفه‌گری پنهان می‌سازد و به‌واسطه ادعای ایجاد همزیستی و صلح در منطقه، در جهت سرپوش نهادن بر آن است.

 وی در ادامه تصریح کرد: سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین حرمین شریفین ـ اگر صحت داشته باشد ـ نشانگر نقطه‌عطفی در میزان پسرفت حاکمان عربی است که برای بقای خود تلاش می‌کنند، ولی متوجه نیستند که در حال رقم زدن زوال خود، پیش از نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان به حاکمان عرب یادآوری کرد که روزهای پیش رو حامل تحولاتی خواهد بود که در محاسبات آنان نمی‌گنجد.

امروز دوشنبه رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند نخست‌وزیر این رژیم و رئیس موساد روز یکشنبه به طور مخفیانه به عربستان رفته و با ولیعهد این کشور دیدار کرده‌اند. همچنین مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا نیز در این نشست حضور داشته است.

به گفته رسانه ها، نتانیاهو با پروازی مستقیم از فرودگاه بین گورین تل آویو عازم ریاض شده است و این سفر ۵ ساعت به طول انجامیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار