رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

تلاش بسیج برای تبدیل تهدید تحریم به فرصت

سردار رعیتی فرد گفت: بسیج در کنار صنعتگران در حال تلاش برای تبدیل تهدید تحریم به فرصت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی حسین رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در جریان بازدید از یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاوه به مناسبت هفته بسیج گفت: در شرایط موجود کشور، بسیج در کنار صنعتگران برای تبدیل تهدید تحریم به فرصت در حال تلاش است.

سردار رعیتی فرد افزود: دانش فنی، تخصص و تعهد ایرانی در کنار منابع عظیم کشور می‌تواند موجب جهش تولید شود

او اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس همه‌ی اقشار کشور برای پیروزی ملت و دفاع از خاک این مرزو بوم در کنار نیرو‌های مسلح بودند و اینک نیرو‌های مسلح در کنار تولید کنندگان هستند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بیان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی و بیماری کرونا، نیرو‌های مسلح در کنار تولیدکنندگان، کار فرمایان و جامعه کارگری برای رفع موانع موجود همه توان خود را بکار گرفته اند، تا مردم دغدغه تامین کالا‌های مورد نیاز خود را نداشته باشند

او با اشاره به مشکلات صنایع ادامه داد: بسیاری از تولید کنندگان کشور در تامین مواد اولیه، گردش مالی و استمهال تسهیلات بانکی با موانعی روبه رو هستند که با تدابیر دستگاه قضایی و ستاد تسهیل وزارت صمت، راهکار‌های برون رفت از این مشکلات در حال انجام است.

همه وظیفه داریم از تولیدکنندگان کالای ایرانی حمایت کنیم

علی میرزایی فرماندار ساوه هم در این بازدید گفت: همه وظیفه داریم برای تحقق شعار جهش تولید از تولیدکنندگان کالای ایرانی حمایت کنیم.

میرزایی استفاده از قابلیت‌های داخلی برای ارتقا توان صنایع و تولیدکنندگان را مهم دانست و افزود: در سطح واحد‌های صنعتی ساوه، امسال در شرایط دشوار تحریم‌ها، با کمترین تعدیل نیروی انسانی و تعطیلی واحد‌های صنعتی، شاهد اشتغالزایی صنایع هستیم.

عارضه یابی واحد‌های راکد و نیمه فعال ساوه از سوی بسیج

سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم از برنامه‌های بسیج در حوزه‌های مختلف برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: با کمک تیم‌های علمی بسیج مهندسین، در ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی ساوه کار عارضه یابی واحد‌های راکد و نیمه فعال انجام شده که مشکلات موجود در ستاد تسهیل شهرستان و استان مطرح و تصمیم‌گیری خواهد شد.

سرهنگ دستجانی افزود: علمی کردن کشاورزی و آموزش کشاورزان برای افزایش سطح زیرکشت و بهبود عملکرد تولیدات کشاورزی از دیگر فعالیت‌های بسیج بوده است.

او اضافه کرد: در حوزه تولید محصولات باغی و زراعی، ۴۰۰ کشاورز از سوی تیم مهندسین کشاورزی بسیجی آموزش داده شده‌اند.

در پایان این بازدید، پایگاه مقاومت شهید عباس بابایی این واحد تولیدی و صنعتی با حضور مسئولان افتتاح شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
Retrieve Credentials