معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام بیان کرد ؛

تجهیز ۲۲۶ دستگاه ماشین آلات برای راهداری زمستانی در ایلام

رضایی گفت: تعداد ۲۲۶ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین برای عملیات راهداری زمستانی دراستان ایلام تجهیز شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا رضایی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام  اظهار داشت:  تعداد ۲۲۶ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین برای عملیات راهداری زمستانی در استان ایلام تجهیز شده‌اند.

او افزود: این ماشین آلات شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه‌های سبک وسنگین است که برای طرح راهداری زمستانی تجهیز شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تصریح کرد: تعداد ۲۲۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۳۲ اکیپ راهداری در حال آمادگی اجرای طرح زمستانی هستند.

او ادامه داد: تعداد ۲۱ باب راهدارخانه و ساختمان‌های راهداری جهت استقرار عوامل راهداری تجهیز شده و بالغ بر ۱۷ هزار تن ماسه و نمک نیز جهت انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی در انبار‌های شن و نمک ذخیره شده است.

رضایی خاطر نشان کرد: امسال به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، مجبور به رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستیم که استقرار شبانه روزی راهداران در کشیک‌های راهدارخانه‌ها و احتمال عدم استفاده از ظرفیت حداکثری راهداران به علت ابتلای به بیماری کرونا از چالش‌های پیش روی ما در اجرای طرح زمستانی است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.