ثبت موجودی و ورود و خروج کالا‌ در سامانه جامع انبار‌ها الزامی شد

رئیس سازمان صمت استان یزد گفت: ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبار‌ها ملاک عمل بوده و اعلام موجودی خارج از بستر این سامانه اعتباری ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت: با توجه به اینکه سامانه جامع انبار‌ها و رصد و پایش جابجایی کالا در سطح کشور در بستر سامانه جامع انبار‌ها ، استقرار کامل یافته است لذا از این به بعد صرفاً ثبت موجودی و ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبار‌ها ملاک عمل بوده و اعلام موجودی خارج از بستر سامانه مزبور اعتباری نداشته و باعث رفع تکلیف قانونی صاحبان کالا‌های مشمول اعلام موجودی نخواهد شد.

او افزود: اعلام موجودی انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا به صورت دستی و خارج از فرآیند‌های حاکم بر سامانه جامع انبار، علاوه بر موازی کاری باعث سوء استفاده برخی از صاحبان کالا و نبود ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبار‌ها شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد تاکید کرد: در این راستا با کلیه واحد‌های تولیدی، انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا که تاکنون نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبار‌ها اقدام نکرده‌اند یا حواله را به صورت کامل انجام نمی‌دهند برخورد‌های قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.