اجرای ۹۵ درصد از طرح محدودیت‌های کرونایی در آبیک

معاون عمرانی فرماندار شهرستان آبیک گفت: با همکاری بسیار مطلوب مردم، ۹۵ درصد طرح محدودیت‌های کرونایی اجرایی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، بغدادی معاون عمرانی فرماندار شهرستان آبیک گفت: طی سه روز اخیر، ۹۵ درصد طرح محدودیت‌های است اجرایی شده است که از همکاری بسیار مطلوب مردم در اجرای این طرح قدردانی می‌شود.

 بغدادی با اشاره به سرکشی و بازرسی‌های تعریف شده برای اجرای طرح محدودیت‌ها اظهار کرد: تیم‌های بازرسی شامل ادارات فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و راهور بازرسی‌های طرح محدودیت‌ها را بر عهده دارند.

وی افزود: چند تیم از ساعت ۸ تا ۱۸ بازدید و بازرسی از واحد‌های غیر ضروری که باید تعطیل باشند را انجام می‌دهند، چند تیم هم از ساعت ۱۸ تا ۲۱ بازرسی از واحد‌های ضروری را بر عهده دارند و چند تیم نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح کار بازرسی‌ها را در حوزه تردد افراد و وسایل نقلیه را بر عهده گرفته‌اند.

بغدادی اضافه کرد: در این مدت پنج اخطار کتبی و ۲۰ اخطار شفاهی برای افرادی که طرح محدودیت‌ها را اجرا نکرده‌اند صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: صبح امروز هم ۳۰۰ مورد بازرسی صورت گرفته که اخطار کتبی نداشتیم، اما سه مورد اخطار شفاهی صادر شده است.

این مسئول تصریح کرد: از مردم شهرستان آبیک درخواست می‌شود به همکاری و همراهی مطلوب خود ادامه دهند و در اجرای کامل طرح محدودیت‌ها، مسئولان را یاری رسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار