اهداء ۷۱۵ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۱۵ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان اهداء می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، به مناسبت هفته بسیج، نشست تعاملاتی کمیته امداد و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل کمیته امداد، فرمانده سپاه فتح و تعدادی از معاونان هر دو نهاد، به‌منظور بررسی راهکار‌های تعاملاتی درخصوص خدمات بیشتر به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر در محل اردوگاه فرهنگی کمیته امداد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برگزار شد.
 
قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از مشارکت سپاه فتح استان با کمیته امداد در زمینه محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف گفت: به مناسبت هفته بسیج و با مشارکت کمیته امداد و سپاه فتح استان، ۷۱۵ سری  جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد، اهداء می‌شود.
 
مبشری کمک در زمینه احداث مسکن محرومان، اهداء جهیزیه و مشارکت در طرح رزمایش ایران همدل را از جمله موارد مشارکت سپاه فتح با کمیته امداد عنوان کرد و افزود: امید است که در زمینه تهیه ۶۰۰ سری جهیزیه برای نیازمندان تحت حمایت مشارکت لازم انجام شود.
 
سردار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تبریک هفته بسیج، به‌ضرورت تداوم اقدامات مشترک همه دستگاه‌ها، برای ریشه‌کنی فقر در استان اشاره کرد.
 
او گفت: هدف اصلی در تعاملات، رفع نیاز محرومان و جلب رضایت آنان به‌عنوان، ولی نعمتان نظام است.
 
خرم‌دل بیان کرد: سپاه فتح استان در زمینه اهدای جهیزیه، ساخت و تعمیر مسکن و همچنین اشتغالزایی برای نیازمندان آماده همکاری با نهاد‌های حمایتی است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.