نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه خبر داد؛

بازپس گیری زمین‌های واگذار شده به بانک زمین تا پایان سال + فیلم

غلامرضا شریعتی از بازپس گیری زمین‌های واگذار شده به بانک زمین تا پایان سال خبر داد.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به اتفاق احمد حسین زادگان استاندار پیگیر بازگشت زمین‌های واگذار شده شرق مازندران به بانک زمین بودیم و برای رفع تصرف زمین‌های واگذار شده به بانک زمین که ۲۷ سال است بلا استفاده مانده، مکاتبات بسیاری انجام شده است.

او افزود: وزیر جهاد کشاورزی موافقت اولیه خود را در این زمینه اعلام کرده تا زمین‌هایی که اکنون در اختیار بانک زمین است در اختیار تولیدکنندگان گیاهان گلخانه ای، پرورش ماهی و بخشی از آن نیز در اختیار صنعت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک زمین موسسه‌ای وابسته به جهاد کشاورزی است و مشکلی با واگذاری زمین ندارد، افزود: توافقات تا ۹۵ درصد انجام شده هر چند برخی مخالفت‌ها از جانب اشخاص حقیقی و حقوقی که مدعی مالکیت زمین را داشتند، طبیعی است، اما قطعا تا پایان سال بازپس گیری زمین‌ها به سرانجام خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران پرونده واگذاری ۱۸ هزار و ۷۶۵ هکتار اراضی شرق استان به بانک زمین در قبال دریافت یک سیر نبات را پیگیری کرده است و بزودی گزارش آن را منتشر می‌کند.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار