ایجاد اشتغال برای ۲۶۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد

رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد گفت: این نهاد با پرداخت ۱۱۴ میلیارد تومان وام اشتغال، ۲۶۸ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یزد ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد مزیدی شرف آبادی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد با بیان اینکه تسهیلات اشتغال اعطایی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل پرداخت می‌شود، گفت: این نهاد در هفت‌ماهه امسال با پرداخت ۱۱۴ میلیارد تومان وام اشتغال، ۲۶۸ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یزد ایجاد کرد.

او افزود: پرداخت این تسهیلات از منابع بانکی و در قالب اعتبارات امدادی و تبصره ۱۶ پرداخت شده است.

مزیدی تصریح کرد: وام‌های اعطائی در زمینه‌های شغلی کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، صنعتی و معدنی، خدمات و حمل و نقل به متقاضیان پرداخت شده است.

این مسئول اظهار داشت: این نهاد با تعامل ایجاد شده با کارفرمایان و شرکت‌های کاریابی نسبت به توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اقدام کرده و در این خصوص برای کارفرمایانی که نسبت به ایجاد اشتغال و به کارگیری مددجویان اقدام کنند بسته‌های تشویقـی ازجمله تسهیلات قرض‌الحسنه و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.