امام جمعه قزوین:

آموزش، اجرا و صدور دین رسالت حوزوی است

امام جمعه قزوین در دیدار جمعی از مدیران حوزه علمیه خواهران گفت: آموزش، اجرا و صدور دین رسالت‌های حوزوی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار جمعی از مدیران حوزه علمیه خواهران گفت: پیامبران سه کار مهم در باب حکومت‌داری، ارتباط با مردم و پاسخگویی به نیاز جامعه داشتند که عیناً به، ولی فقیه موکول شده که شامل آموزش، اجرا و صدور دین است و ما نیز اگر می‌خواهیم در راستای منویات، ولی فقیه حرکت کنیم باید این سه موضوع را جدی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به توان نظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز به برکت اجرای دین و آیه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» به توان بسیار بالایی در عرصه‌های نظامی دست یافته‌ایم و باید تلاش کنیم این مهم را به سایر عرصه‌ها نیز توسعه دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: در مواسات نیز اگر اجرای دین را با جدیت دنبال کنیم، فقرا تلخی فقر را احساس نخواهند کرد، اگر در عدالت اجرای دین را جدی بگیریم شاهد فاصله طبقاتی نخواهیم بود. اگر در عرصه اجرای «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» موفق عمل کردیم باید در تمام عرصه‌های دینی نیز موفق عمل کنیم.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان قزوین تصریح کرد: برخی نهاد‌ها از جمله ائمه جمعه، حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی هستند که رزومه کاری‌شان نباید بر روی کاغذ دیده شود بلکه باید آنقدر کار کرده باشیم که از خروجی کار‌ها اثر کار‌های ما در عرصه میدانی دیده و مشخص باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.