استاندار بوشهر:

بسیج مایه آرامش جامعه اسلامی است

استاندار بوشهر گفت: اندیشه ناب بسیج را حضرت امام خمینی (ره)، بنیان گذاری کرد و اکنون تبدیل به درختی تنومند شده که مایه آرامش جامعه اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای تامین استان بوشهر و مراسم تجلیل از سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر با تبریک هفته بسیج بیان کرد: اندیشه ناب بسیج را حضرت امام خمینی (ره)، بنیان گذاری کرد و اکنون تبدیل به درختی تنومند شده که مایه آرامش جامعه اسلامی است.

او ادامه داد: بسیج در دوران دفاع مقدس، در جنگ و در میدان رزم حضور پیدا کرد و امروز هم می‌بینیم که در شرایط فعلی باز هم بسیج در میدان سلامت، بی‌ادعا حضور پیدا کرده و برای سلامت جامعه جان‌فشانی می‌کنند.

استاندار بوشهر با تجلیل از سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: سردار رزمجو دارای اخلاص و منش و اخلاق بسیجی است که این امر باعث شده علاقه خاصی اعضای شورای تامین به او داشته باشند.

گراوند همچنین با اشاره به نزدیک شدن زمان سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب درباره شهید سلیمانی فرمودند، سردار سلیمانی یک راه جدید و یک‌ مکتب را پیش روی جامعه اسلامی به ویژه نسل جوان ما باز کرده است با عنوان مکتب شهید سلیمانی، که همه باید در این مسیر حرکت کنیم.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: همه اذعان دارند شهید سلیمانی برای خدا کار می‌کرد و با خدا معامله کرده بود و وقتی انسان کاری را برای خدا انجام می‌دهد، بین مردم محبوب می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: نگاه جذب حداکثری در شهید سردار سلیمانی بود و فرزندان ایران اسلامی را فرزندان خود می‌دانست.

گراوند به برگزاری موفق کنگره سرداران و دو هزار شهید استان اشاره کرد و گفت: این کنگره در سطح عالی و با مدیریت سردار رزمجو برگزار شد که یک برنامه فرهنگی عظیم و بسیار با کیفیت بود.

در پایان این نشست، با حضوراستاندار بوشهر و فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ۴ دهه فعالیت خالصانه سردار رزمجو تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.