کاهش تردد خودروها در ورودی‌ و خروجی های مشهد

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح منع ورود خودرو‌های غیربومی به مشهد میزان رفت و آمد خودرو‌ها ۳۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح منع ورود خودرو‌های غیربومی به مشهد میزان رفت و آمد خودرو‌ها در ورودی‌های این کلانشهر ۳۵ درصد کاهش یافته است.

او افزود: این میزان کاهش مربوط به ابتدای آذر ماه تاکنون بوده و از ابتدای سال تا پایان آبان ماه نیز تردد در ورودی‌های مشهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: تردد خودرو در ورودی‌های استان نیز از ابتدای آذر ماه تاکنون ۱۸ درصد و از ابتدای سال تا پایان آبان ماه نیز ۴۰ درصد کاهش داشته است.
 

بیشتر بخوانید


امیدوار بیان کرد: همراهی مردم در اجرای طرح منع تردد خودرو‌های غیربومی در شهر‌های دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا خوب ارزیابی می شود، با توجه به حجم ترافیک استان، در این مدت شاهد همراهی خوب مردم بوده‌ایم.

او تصریح کرد: اقدامات پلیس و سامانه‌های نظارتی نیز بازدارندگی خوبی را ایجاد کرده‌اند و این طرح با موفقیت در حال اجرا است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار