هوای خراسان رضوی گرم‌تر می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با آغاز روند افزایش دمای هوا از فردا چهارشنبه پنجم آذر ماه در این استان، تا پایان هفته هوای خراسان رضوی بطور محسوس گرم می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوا در مشهد هشت درجه سانتی گراد پیش‌بینی شده که به تدریج افزایش یافته و تا پایان این هفته به ۱۵ درجه خواهد رسید.

او کمینه دمای دیشب هوای مشهد را یک درجه زیر صفر اعلام کرد و افزود: امشب دمای هوای این کلانشهر تغییری نمی‌کند، اما تا پایان هفته دمای شبانه هوای مشهد به بالاتر از صفر می‌رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: امروز همچنین آسمان بیشتر مناطق استان ابری پیش‌بینی شده است. در این مدت بارش‌های پراکنده بطور موقت در مناطق شرقی، شمال غرب و مرکز خراسان رضوی رخ خواهد داد.

فاروقی بیان کرد: سرعت وزش باد نیز از امروز چهارم آذر ماه تا پایان هفته در این استان به ویژه در مناطق بادخیز آن افزایش خواهد یافت.

فریمان در محدوده مرکزی خراسان رضوی با کمینه دمای شش درجه زیر صفر و سبزوار واقع در غرب استان با بیشینه دمای ۱۲ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت اخیر بودند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.