بیش از یک هزار نفر اسدآبادی متقاضی مسکن ملی

رئیس بنیاد مسکن شهرستان اسد آباد از ثبت نام ۱۲۲۷ نفر این شهرستان در سامانه طرح اقدام مسکن ملی خبر داد.

بیش از یک هزار نفر اسدآبادی متقاضی مسکن ملیمعصومی رئیس بنیاد مسکن شهرستان اسد آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه ۱۲۲۷ نفر در سامانه طرح اقدام مسکن ملی ثبت نام کرده اند گفت: ۵۰ نفر از این متقاضیان واجد شرایط این طرح ۴۰ میلیون تومان در قالب آورده نقدی به حساب خود را واریز کرده‌اند.

او با بیان اینکه ساخت و احداث مسکن برخی از تأییدشدگان از طریق بنیاد مسکن و برخی دیگر به صورت گروه ساخت انجام خواهد گرفت، یادآور شد: میزان تسهیلات پرداختی برای طرح مسکن ملی به افراد ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد بوده و آورده اولیه متقاضی نیز ۴۰ میلیون تومان است که با توجه به پیشرفت کار مرحله به مرحله مبالغی را افراد متقاضی با توجه به قیمت تمام شده مسکن باید پرداخت کنند.

معصومی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ قطعه زمین در شهرک سید احمد فاز ۲ برای ساخت و اجرای مسکن ملی تحویل اداره بنیاد مسکن شهرستان داده شده و در فاز اول برای ۱۴ نفر از تأییدشدگان ساخت و احداث مسکن ملی انجام خواهد گرفت.

رئیس بنیاد مسکن اسدآباد اظهار داشت: برای اجرای فاز دوم این طرح نیز درخواست داده شده ودر حال انجام و پیگیری اجرای برای متقاضیان هستیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.