آل کثیر: امیدوارم خبر خوبی بشنوم/ خوشحالم عضوی از مجموعه پرسپولیس هستم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این روز‌های خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تمرینات اختصاصی خود بیان کرد: تمرینات خود را آغاز کرده ام تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. خدا را شکر مدیران باشگاه پیگیر وضعیت من هستند. امیدوارم که مشکل من زود حل شود به تیم ملحق شوم.

او افزود: هنوز برای حضور در فینال آسیا امید دارم، زیرا من پیش از این مشکل انضباطی نداشتم. خدا قاضی است. برخی افراد را به خدا می‌سپارم و درباره آن‌ها حرفی ندارم.

آل کثیر در خصوص حمایت پرسپولیسی‌ها از او گفت: همه از من حمایت کردند تا همین الان هم این حمایت ادامه دارد. همین جا می‌گویم که هواداران و مسئولان همیشه در قلب من هستند. آن‌ها هر کاری که در توان داشتند انجام دادند. از سعید هم تشکر می‌کنم که به عنوان شاهد در کمیته استیناف حضور یافت.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا تمام بازیکنان و کادرفنی تلاش کرده اند. خوشحالم که عضوی از این مجموعه پرسپولیس هستم. خدا را شکر مادرم حالش خوب است و در شهرستان حضور دارد. با مادرم در تماس هستم و هر ۲ منتظریم تا اخبار خوبی بشنویم. کاری که من می‌توانم انجام دهم این است که تمرین کنم و خسته نشوم. امیدم به خدا است و اگر مسلمان نبودیم می‌گفتیم ایمان خود را از دست داده ایم، اما من همیشه ایمان دارم و امیدوار هستم.

آل کثیر در پایان در خصوص انتقاد زیاد به مهاجمان تیم پرسپولیس گفت: هنوز ۲ بازی گذشته و از بازی سوم گلزنی مهاجمان آغاز خواهد شد. با آرمان رمضانی و مهدی عبدی در ارتباط هستم و امیدوارم از بازی سوم گلزنی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
حتما چشمهای برادرزاده گشاد می شود.