فرماندار دهلران خبر داد؛

عضویت ۵ هزار نفر در کتابخانه های شهرستان دهلران

عسگری از عضویت ۵ هزار نفر در کتابخانه های شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عسگری فرماندار دهلران به اتفاق رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان در نشست ویدئو کنفرانس بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مدیر کل کتابخانه ها‌ی عمومی استان شرکت کردند.

عسگری با اشاره به اینکه دهلران دارای ۷ باب کتابخانه عمومی و یک باب کتابخانه مشارکتی با مخزنی بالغ بر ۹۶ هزار جلد کتاب است گفت: تعداد ۵ هزار نفر عضو این کتابخانه هستند.

او افزود: در راستای دستیابی به سند چشم انداز توسعه و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ما برای روستای بالای ۱۵۰۰ نفر جمعیت ۲ باب کتابخانه روستایی شامل حاضرمیل و دشت عباس پیش بینی کردیم که هر دو باب کتابخانه به بهره برداری رسیدند.

فرماندار دهلران کمبود منابع اطلاعاتی برای کودکان و نوجوانان و کمبود تجهیزات کتابخانه‌ای و توسعه فضای مخزن و سالن مطالعه کتابخانه‌های عمومی را از جمله مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان ذکر کرد.

در این نشست که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اهدا لوح سپاس از طرف مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از زحمات و پیگیری‌های فرماندار دهلران بعنوان فرماندار برتر و انجمن برتر کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.