سردار مفخمی خبر داد:

کنترل محدودیت‌های کرونایی در استان مرکزی با ۳۸ تیم پلیس / ۶۳۷ خودرو ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومان جریمه شدند

فرمانده انتظامی استان مرکزی از استقرار ۳۸ تیم پلیس در ورودی و خروجی‌های استان مرکزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در حاشیه بازدید از فرایند اجرای طرح نظارت بر تردد‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان گفت: تعداد ۳۸ تیم پلیس در ورودی و خروجی‌های استان بر تردد‌های ترافیکی و  محدودیت های کرونایی نظارت دارند.

سردار مفخمی از همراهی خوب مردمی در رعایت محدودیت‌های ترافیکی و چگونگی فعالیتی صنوف در مرحله جدید طرح ملی مقابله با کرونا قدردانی کرد و افزود: با ابلاغ مصوبات مرحله جدید محدودیت‌های ترافیکی و نوع فعالیت واحد‌های صنفی با توجه به وضعیت شهرها، برنامه ریزی عملیاتی پلیس با همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول در دستور کار قرار گرفت.

او با قدردانی بسیار مطلوب شهروندان در اجرای محدودیت‌های اعلامی اضافه کرد: مهم‌ترین رکن اجرای نظارت‌های پلیس بر مبنای تذکر و آموزش است و در تمامی برنامه‌های عملیاتی مبارزه با کرونا، سعی شده است شهروندان با ارائه تذکرات و توصیه‌های لازم در این مقوله همراه و منسجم باشند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به انسجام و هم افزایی دستگاه‌ها در اجرای مطلوب طرح در سطح استان اظهار داشت: در کنار برنامه‌های اجرایی در نظارت بر واحد‌های صنفی از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان، روزانه در حدود ۳۸ تیم در ورودی و خروجی شهرستان‌های استان بر روند اجرای محدودیت‌ها نظارت دارند.

۶۳۷ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومان جریمه شدند

او با اشاره به برخورد قاطع با معدود افرادی که به تذکرات و محدودیت‌های ترافیکی بی توجه هستند، تاکید کرد: از زمان اجرای مرحله جدید طرح، با توجه به اطلاع رسانی‌های قبلی از ورود یک هزار دستگاه وسیله نقلیه به شهرستان‌های استان مرکزی خودداری شد و تعداد ۳۴ دستگاه خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۳۷ دستگاه جریمه یک میلیون تومانی شدند.

سردار مفخمی ادامه داد: از روز شنبه و با اجرای مرحله جدید طرح، نظارت بر بیش از ۲ هزار واحد صنفی انجام شده که در این خصوص به هزارو ۴۵۱ واحد صنفی تذکر کتبی، هزارو ۸۲۱ واحد صنفی تذکر شفاهی داده شد و تعداد ۱۲۵ واحد صنفی هم که به آموزش‌ها و توصیه‌ها بی توجه بودند، پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر قاطعیت پلیس در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خاطر نشان کرد: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش‌ها و اطلاعات مردمی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.