سید صالحی: پرسپولیس در خط حمله اش دچار تزلزل شده است/ جدال بین هافبک‌ها را در بازی تراکتور و سپاهان شاهد هستیم

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی داد.

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم‌های فوتبال به تدریج به شرایط ایده آل و تاکتیکی مدنظر کادر فنی خود دست پیدا می‌کنند و  در صورتی که بازی‌های لیگ برتر تعطیل نشود به اهداف تاکتیکی خود می‌رسند.  

سید صالحی درباره عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ بیستم فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در خطوط دروازه بانی، دفاعی و حمله تغییرات داشته است و محرومیت آل کثیر و جدایی علیپور باعث شده است که سرخپوشان در خط حمله تزلزل پیدا کنند و قدرت هجومی شان کمتر شود. البته سایر تیم‌های لیگ برتری هم برای فصل جدید تقویت شدند و این کار پرسپولیس را مشکل کرده است. تیم‌هایی همانند پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان پرطرفدار هستند و آن‌ها مدعی قهرمانی در لیگ بیستم محسوب می‌شوند. البته  نکونام هم تیم فولاد را به خوبی بسته است و این تیم یکی از شانس‌های قهرمانی است.  

مربیان فوتبال باید قداست مستطیل سبز را حفظ کنند 

او درباره رفتار‌های زشت و زننده محمود فکری در کنار زمین بیان کرد: با توجه به اینکه هواداران در ورزشگاه‌ها حضور ندارند رسانه‌ها و عکاسانی که در کنار زمین هستند به جای اینکه بازی را پوشش بدهند به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنند. همچنین زمانی که مربی نتیجه نمی‌گیرد حواشی در اطراف تیمش ایجاد می‌شود. البته مربیان باید قداست مستطیل سبز و فوتبال را حفظ کنند و الگو برای فوتبالیست‌ها باشند و فوتبال پاک و اخلاق مداری را رواج بدهند. امیدوارم دیگر این اتفاقات در فوتبال رخ ندهد و شاهد فوتبال سالم باشیم.  

سید صالحی: پرسپولیس در خط حمله اش دچار تزلزل شده است/ جدال بین هافبک ها را در بازی تراکتور و سپاهان شاهد هستیم

بازی تراکتور و سپاهان جنگ بین هافبک‌ها در وسط زمین است 

سید صالحی درباره بازی تراکتور و سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: تیم سپاهان در بازی اول برابر گل گهر سیرجان ۳ امتیاز را از دست داد، اما نویدکیا در بازی دوم برابر آلومینیوم اراک تغییرات گسترده در تیمش ایجاد کرد و از هافبک‌های تاکتیکی و سرعتی در این بازی بهره برد و بازیکنان به خوبی تفکرات سرمربی خود را اجرا کردند و به پیروزی دست یافتند. همچنین تیم تراکتور بازیکنان باتجربه و موثری همانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و اکبر ایمانی را دارد و این بازی جنگ هافبک‌ها در وسط زمین مسابقه است.  

او درباره اینکه سپاهان می‌تواند قهرمان لیگ برتر فوتبال شود، بیان کرد: تیم سپاهان یک برند محسوب می‌شود و از لحاظ سخت افزاری یکی از تیم‌های اول کشورمان است. همچنین سپاهانی‌ها مدعی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال هستند و زمان می‌برد تا بازیکنان با تفکرات نویدکیا  آشنا شوند.

زنوزی مدیراقتصادی و ورزشی برای باشگاه تراکتور انتخاب کرده است

کارشناس فوتبال درباره تغییرات مدیریتی در تیم تراکتور گفت: به نظرم زنوزی مالک باشگاه تراکتور مدیراقتصادی و ورزشی برای تیمش تعیین کرده است که هر کدام وظایف خود را در این باشگاه انجام بدهند. سیاح مدیرعامل تراکتور کار‌های اقتصادی باشگاه را انجام می‌دهد و نصیرزاده رسیدگی به امور درون تیمی را برعهده دارد. زنوزی با هزینه و تفکرات  شخصی خود باشگاه تراکتور را اداره می‌کند تا دل هواداران تبریزی را شاد کند.  

او درباره بازگشت نصیرزاده به باشگاه تراکتور بیان کرد: نصیرزاده مدیریت باشگاه ماشین سازی را برعهده داشته است و با تفکرات زنوزی آشنا است و منصوریان هم که به تازگی سرمربی تراکتور شده است تفکرات خود را در این تیم تبریزی القا می‌کند.  

سید صالحی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی تراکتور و سپاهان گفت: تراکتور و سپاهان تیم‌های پرطرفدار لیگ برتری هستند و هر تیمی که بتواند تفکرات مربی اش را انجام بدهد و کمترین اشتباه را داشته باشد به طور حتم به موفقیت دست می‌یابد.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار