تکمیل ساخت منزل مسکونی یک نیازمند در چم گلک اندیمشک

مدیر حوزه علمیه بقیه الله (عج) اندیمشک گفت: تکمیل ساخت منزل مسکونی یک خانواده نیازمند در چم گلک این شهرستان با همکاری گروه جهادی سفیران هدایت درحال انجام است.

حجت الاسلام حسن آذر افروز مدیر حوزه علمیه بقیه الله (عج) اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تکمیل ساخت منزل مسکونی یک خانواده نیازمند در چم گلک این شهرستان با همکاری گروه جهادی سفیران هدایت و با محوریت امام جماعت آن منطقه حاج آقای میرعالی درحال انجام بوده و این خانه فقط سقف دارد و فاقد تمام امکانات بهداشتی، در و پنجره، آشپزخانه و حتی لوله کشی مناسب آب آشامیدنی است.

او بیان داشت: حضور خانواده در این خانه حین ساخت، بسیار ناراحت کننده است، به همین دلیل گروه جهادی بسیج طلاب برای هرچه زودتر تکمیل شدن این خانه باهم عهد بستند، تا بتوانند این خانه را به محل امن تبدیل کنند.

حجت الاسلام آذر افروز بیان داشت: اولین کار این گروه جهادی در ۱۳ آبان با تکمیل ساخت مسجد در روستای قلعه نصیر و بعد از آن در هفته بسیج با اهدا ۱۰ هزار سی سی خون از سوی طلاب، روحانیون و اساتید بسیجی بود که توانستیم با این اقدام خداپسندانه به رفع مشکل کشور در کمبود خون کمک کنیم.

مدیر حوزه علمیه بقیه الله (عج) اندیمشک تصریح کرد: نداشتن امکانات لازم از جمله، تکمیل نبودن ساخت خانه، نداشتن وسایل سرمایشی، گرمایشی و قادرنبودن نیازمندان در رفع این مشکلات به خصوص در بحران کرونا و شرایط اقتصادی، گروه جهادی سفیران هدایت با همکاری خیران و واحد سازندگی بسیج طلاب، با همه توان خود درحال رفع این مشکلات است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار