جنبش انصارالله: دستپاچگی عربستان نشان دهنده قدرت نیروهای مسلح یمن است

عضو دفتر سیاسی انصارالله تاکید کرد که سردرگمی عربستان سعودی در قبال حمله اخیر به تاسیسات آرامکو نشان دهنده توان بالای نظامی نیروهای یمنی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، انصارالله یمن اعلام کرد که دستپاچگی و سردرگمی عربستان نشانه قدرت نیروهای مسلح یمن است.

علی القحوم یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن گفت: دستپاچگی و سردرگمی عربستان سعودی در قبال حمله اخیر به تاسیسات نفتی آرامکو نشان دهنده بزرگی قدرت نیروهای مسلح یمن است.

علی القحوم با تاکید بر اینکه توانمندی های نظامی نیروهای مسلح یمن بسیار بالاست به سعودی ها هشدار داد که حملات بعدی کوبنده تر خواهد بود.

دیروز دوشنبه یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که ارتش و نیرو‌های مردمی یمن موفق شدند در یک عملیات موفقیت آمیز تاسیسات نفتی آرامکو شامل ایستگاه توزیع را با موشک قدس ۲ هدف قرار داده و منهدم کنند.

این مقام یمنی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: موشک قدس ۲ به تازگی و با پشت سر گذاشتن آزمایش‌های متعدد وارد فاز عملیاتی شد. نیرو‌های یمنی با استفاده از این موشک موفق شدند اهدافی را در عمق خاک دشمن سعودی هدف قرار دهند. اکنون خودرو‌های آتش نشانی و آمبولانس‌ها به محل انفجار اعزام شده اند.

وی خاطر نشان کرد: ما این عملیات را در پاسخ به ادامه تجاوزگری‌های رژیم سعودی و محاصره یمن انجام دادیم. چند روز پیش ما وعده داده بودیم که جنایات رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن را با انتقامی سخت پاسخ خواهیم داد.

یحیی سریع افزود: ما از شرکت‌ها و اتباع خارجی می‌خواهیم از تاسیسات حیاتی عربستان دور شوند، زیرا این اماکن در لیست اهداف ما قرار دارد.

یک مقام سعودی در وزارت انرژی عربستان مدعی شد: یک حمله تروریستی با یک پرتابه منجر به آتش سوزی در یک مخزن سوخت در ایستگاه توزیع محصولات نفتی آرامکو در شمال جده شده است.

این مقام سعودی مدعی شد آتش سوزی ناشی از این حمله، هیچ ضربه ای به عرضه سوخت آرامکو به مشتریان وارد نکرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
برادران حوثی!بزنید تورو خدا این آرامکو را با خاک یکسان کنید تا این شجره ملعونه خشک بشه
آخرین اخبار