تأیید پیروزی بایدن در ایالت نوادا

دادگاه عالی نوادا، پیروزی جو بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت تأیید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، دادگاه عالی ایالت نوادای آمریکا، پیروزی جو بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت تأیید کرد؛ مسأله‌ای که راه را برای مقامات این ایالت به منظور اعلام رسمی نتایج انتخابات هموار می‌کند.

بر اساس این گزارش، دادگاه عالی ایالت نوادای آمریکا، پیروزی بایدن را در این ایالت در انتخابات سوم نوامبر تأیید تأیید کرد.

طبق اعلام آسوشیتدپرس، این اقدام متفق القول از سوی هفت قاضی غیر حزبی انجام و نتیجه آن به «استیو سیسولاک» فرماندار دموکرات ایالت نوادا ارسال شد. ایالت نوادای آمریکا دارای ۶ رأی الکترال است.

این رأی دادگاه عالی نوادا در میان تلاش‌های جمهوری خواهان و و کمپین ترامپ به منظور جلوگیری از ارسال برگه‌های پستی به ۱.۸۲ میلیون ثبت نام کننده برای شرکت در انتخابات و سپس جلوگیری از شمارش ۱.۴ میلیون رأی داده شده صورت گرفت.

گفتنی است ساعتی پیش نیز «تام ولف» (Tom Wolf) فرماندار ایالت پنسیلوانیا، در توییتی از پیروزی جو بایدن در این ایالت خبر داد.

بر اساس این گزارش، تام ولف امروز، سه شنبه در توئیتی اعلام کرد وزارتخانه ایالتی پنسیلوانیا نتایج انتخابات ریاست جمهوری را در این ایالت تأیید کرده که بر اساس آن، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا توانسته در این ایالت دونالد ترامپ را شکست دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
طولاني ترين و خنده دار ترين انتخابات تاريخ بشر
آخرین اخبار